Service & support

Vi stöttar dig hela vägen

puff-cirkel-ljusrosa.png

Att hantera och servera mat kräver goda kunskaper inom en rad olika områden. Vi på Sibylla Shop in shop ställer också krav på att gästerna alltid erbjuds rätt kvalitet, service och hygien när de besöker en av våra enheter.

Vi hjälper dig att komma igång

Sibylla shop in shop-konceptet inkluderar enkel och pedagogisk coaching vid installationstillfället samt även viss vidareutbildning för dig och din personal, inom följande områden:

-Montering, rengöring och rutiner

-Sortiment & utrustning

-Hygien och egenkontroll

-Säljteknik (praktiska förslag & åtgärder för att maximera er försäljning)

Service 24/7

Alla våra moduler är mycket driftsäkra. Behöver du ändå snabb service har vår kundservice öppet dygnet runt och hjälper dig, så att du kan fortsätta servera goda måltider, tryggt och bekymmersfritt. Kontakta oss för att veta mer om vårt serviceerbjudande.

Riktlinjer för hygien och egenkontroll

Det är även av yttersta vikt att vi, i alla aspekter av vårt koncept Sibylla Shop in shop, lever upp till alla krav på hygien som är fastställda av EU. För att säkerställa det erbjuder vi riktlinjer och instruktioner för skapandet av egenkontrollprogram (EKP). Vill du veta mer, kontakta våra säljare.

Hjälp att utveckla ditt erbjudande

Ett framgångsrikt fastfood-koncept kräver löpande uppmärksamhet, närvaro, utbildning och tillsyn. Vårt säljteam består av ett antal erfarna experter som kan svara på dina frågor och hjälpa dig designa en behovsanpassad lösning för att utveckla ditt erbjudande.

Sibylla footer